Opublikowano Dodaj komentarz

Kahina Giving Beauty – historia marki

historia kahina giving beauty

Historia Kahina Giving Beauty

 

Historia Kahina Giving Beauty zaczęła się w roku 2007, kiedy to Katherine L’ Heureux (założycielka i CEO firmy) odbyła podróż do Maroko. Pech chciał, iż wszystkie jej kosmetyki zostały skonfiskowane na lotnisku w związku z czym do Maroko dotarła bez produktów do pielęgnacji. Wrażliwa skóra Katherine, dodatkowo wysuszona przez ostry klimat Maroko, zmusiły ją do eksploracji lokalnych kosmetyków. Zwróciła się do swojego przewodnika z zapytaniem o sposób w jaki Marokanki nawilżają swoją skórę. Przewodnik polecił jej lokalny, ręcznie wytwarzany olej arganowy, który absolutnie pokochała.

Początki Kahina Giving Beauty

„Olej arganowy jest niezwykle bogaty w witaminę E oraz kwasy tłuszczowe dzięki czemu bardzo dobrze nawilża i koi skórę, a przy tym szybko się wchłania” powiedziała L’Heureux. „Dodatkowo posiada właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne, a także jest bogaty w antyoksydanty co czyni go produktem idealnym dla każdego typu skóry” .

 Zaintrygowana jego wspaniałym działaniem, historią jego unikatowej produkcji oraz Berberkami, które pracują przy wytwarzaniu postanowiła stworzyć linię etycznych, organicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy oraz ciała, gdzie sercem marki miał stać się właśnie kultowy olej arganowy. Organiczna pielęgnacja miała być także środkiem, który pomoże ubogim marokańskim kobietom i ich rodzinom. Oficjalnie marka została założona w 2008 r. w Nowym Jorku. Prostota, efektywność, etyczność, bezpieczeństwo oraz piękno są naczelnymi zasadami marki.

Od tamtego momentu Katherine odbyła bardzo wiele podróży do Maroko w celu znalezienia najlepszej jakości oleju arganowego. Mając sporo szczęścia poznała bliżej Berberki tj. rdzenne mieszkanki Maroko. Ich historia poruszyła L’ Heureux na tyle, że zdecydowała przekazywać 25% dochodu ze sprzedaży swoich kosmetyków na pomoc związaną z poprawą sytuacji kobiet w Maroko. „Nawet w tak, mogłoby się zdawać mało znaczących kwestiach jak wybór produktów do pielęgnacji, ważne jest podejmowanie świadomych decyzji. Wybór naturalnej i świadomej pielęgnacji, może przyczynić się do poprawy warunków życia innych ludzi” Katharine L’Heureux – założycielka Kahina Giving Beauty

Wizja

Kahina Giving Beauty powstała z miłości do niezwykłej marokańskiej pielęgnacji. Celem było stworzenie marki dostarczającej produkty najwyższej jakości przy jednoczesnym wsparciu dla marokańskich kobiet, pracujących przy wytwarzaniu oleju arganowego. Organiczna linia kosmetyczna została oparta na dobrodziejstwach natury z tamtejszej ziemi tj. składnikach takich jak olej arganowy, nawilżający olej z opuncji figowej, oczyszczająca glinka rhassoul, tonizująca zielona herbata, kojące skórę aloes i róża oraz antybakteryjny rozmaryn.

Misja i społeczna odpowiedzialność marki

Troska o środowisko naturalne i równowagę ekologiczną jest wpisana w misję firmy i respektowana na każym etapie produkcyjnym kosmetyków Kahina Giving Beauty

  • ochrona zasobów naturalnych – składniki pozyskiwane etycznie, z certyfikatem sprawiedliwego handlu „Fair Trade”
  • brak niebezpiecznych składników SLS, SLES, PEG itp.
  • efektywne, zielone formuły bazujące na najnowszych badaniach
  • certyfikowane, naturalne i organiczne formuły
  • brak testów na zwierzętach
  • opakowania ekologiczne w 100% z papieru z recyklingu oraz butelki z ciemnego szkła zabezpieczające produkty przed szkodliwym promieniowaniem UV
  • działalność społeczna mająca na celu poprawę życia kobiet w Maroku

Certyfikaty

Marka Kahina Giving Beauty otrzymała certyfikat ECOCERT oraz Leaping Bunny, co potwierdza naturalność i organiczność kosmetyków oraz brak testów na zwierzętach.

  leaping bunny

 

Dodaj komentarz